1.9 C
Warszawa
środa, 6 listopada, 2024
Strona głównaNEWSWarszawski Novotel skończył 50 lat

Warszawski Novotel skończył 50 lat

Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok świętuje jubileusz 50. urodzin, ambitnie spoglądając w przyszłość. Z tej okazji zespół hotelu przygotował wieczorną galę pełną atrakcji nawiązujących do historii, ale i przyszłości obiektu. Takich jak pokój stylizowany na Pewex, instalacja walizek przypominających podróżnicze trendy z 5 dekad czy interaktywna fotobudka z panoramą na Warszawę. W wydarzeniu wzięli udział honorowi goście, przedstawiciele mediów, urzędu miasta, celebryci i influencerzy. Wieczór uświetnił występ Reni Jusis, a całość poprowadził znany prezenter telewizyjny, Mateusz Hładki.

Warszawski Novotel skończył 50 lat
Warszawski Novotel skończył 50 lat, fot. materiały prasowe

Wieczór pod hasłem przewodnim „Panorama novej ery! 50 lat nowoczesności” był uświetnieniem jubileuszu hotelu, który jest ikoną stolicy na stałe wpisaną w krajobraz centrum Warszawy. Łącząc elementy bogatej historii z ambitnymi planami na przyszłość, Novotel Warszawa Centrum nieustannie celebruje wizję nowoczesnego hotelarstwa.

Nie zabrakło nawiązań do dawnego hotelu Forum, który przywitał gości w połowie lat 70. ubiegłego stulecia, stając się miejscem spotkań łączącym różnorodne kultury i gości przyjeżdżających do stolicy. Uroczystość przywołała wspomnienia o wykwintnych bankietach oraz niezapomnianych wydarzeniach towarzyszących rozwojowi miasta i – niczym w kalejdoskopie – pokazywała ewolucję hotelu oraz plany na przyszłość. Hotel zwrócił uwagę na kończącą się modernizację pokoi i przestrzeni rodzinnych, a także ofertę konferencyjną oraz wyjątkowe korzyści dla gości, jak np. śniadania z widokiem na Pałac Kultury i Nauki. Ważnym filarem w dalszym rozwoju obiektu na kolejne 50 lat i więcej jest zrównoważone hotelarstwo, dlatego podczas wieczoru pokazano kilka z ekologicznych praktyk, dając przykład do naśladowania całej branży.

50 lat wysokiej jakości

– Jubileusz 50-lecia to doskonała okazja, żeby podziękować wszystkim naszym gościom, partnerom oraz pracownikom, za pełną pasji i poświęcenia pracę. Novotel Warszawa Centrum to nie tylko miejsce, to przede wszystkim ludzie. Przez pięć dekad hotel kształtował, i nadal kształtuje, kolejne pokolenia hotelarzy. Mimo dynamicznych zmian w branży hotelarskiej, nasza gościnność pozostaje niezmiennie ponadczasową wartością, co doskonale pokazuje nasza historia – zaznaczył Wojciech Kęsik, dyrektor hotelu Novotel Warszawa Centrum.

Podczas uroczystości, goście mieli okazję przeżyć unikalne doświadczenia, które łączyły przeszłość z przyszłością. Część artystyczna, inspirowana historią hotelu, prezentowała etiudy nawiązujące do minionych lat, równocześnie wprowadzając futurystyczne akcenty. Koncert Reni Jusis, wraz z coverami utworów zespołu ABBA, stanowił hołd dla artystycznych korzeni hotelu, który gościł wielkie gwiazdy na szczytach ich kariery.

Atrakcje dla gości

– Novotel Warszawa Centrum jest symbolem gościnności, nowoczesności i pasji w polskim hotelarstwie, z czego jesteśmy dumni. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu naszego hotelu – od załogi po lojalnych gości i partnerów biznesowych. Szczególne słowa uznania kierujemy do dyrekcji i pracowników hotelu, których energia i profesjonalizm sprawiają, że każdy gość czuje się tutaj wyjątkowo. Niech ta rocznica będzie inspiracją do jeszcze większych sukcesów i ekscytującej przyszłości! – powiedział Dominik Sołtysik, prezes zarządu Orbis S.A. i dyrektor generalny Europy Wschodniej AccorInvest.

Nieustannie zadziwiając gości, Novotel Warszawa Centrum przygotował także bogaty wachlarz atrakcji. Włączając w to rzeźbę lodową czy fotobudkę 360 stopni z panoramicznym widokiem na Warszawę. Ponadto, każdy mógł przenieść się w czasie, odwiedzając pokój stylizowany na dawny Pewex. Stanowił on sentymentalną podróż w czasie oraz miejsce do wykonania fotografii z walizkami reprezentującymi każdą z pięciu dekad historii hotelu. Nie zabrakło również wyjątkowego tortu urodzinowego, w kształcie charakterystycznego budynku hotelu. Konstrukcja o wysokości 1,5 metra ważyła aż 50 kilogramów.

– To nie tylko miejsce, gdzie ludzie nocują, to miejsce, które staje się częścią ich wspomnień i doświadczeń. Jesteśmy zobowiązani do ciągłego dostarczania wyjątkowych chwil gościom, zachowując wartości i ducha gościnności, które są fundamentem naszej działalności przez ostatnie pięćdziesiąt lat – podkreślał Wojciech Kęsik, dyrektor hotelu Novotel Warszawa Centrum.

Wieczór zakończył się wzruszającym toastem i życzeniami, podkreślającymi znaczenie obecności hotelu Novotel Warszawa Centrum w krajobrazie stolicy. Obiekt jest częścią polskiego i międzynarodowego portfolio marki Novotel, które tworzy ponad 540 obiektów w ponad 65 krajach. Pod szyldem marki funkcjonuje 13 hoteli w Polsce. Kluczowa filozofia Novotel Your Time, Your Way wyraża się na balansie między życiem prywatnym a zawodowym. Hotele marki są objęte ALL – Accor Live Limitless – lifestylowym programem lojalnościowym umożliwiającym gościom skorzystanie z szerokiej gamy usług, doświadczeń i nagród.

O Novotel

Marka oferuje hotele docelowe zaprojektowane jako komfortowe i dodające energii miejsca, w których goście mogą „nacisnąć pauzę” i poświęcić czas na cieszenie się chwilami, które są naprawdę ważne. Szeroka oferta hoteli, apartamentów i kurortów marki oferuje szereg usług zarówno dla gości biznesowych, jak i turystów. W tym przestronne, modułowe pokoje o naturalnym i intuicyjnym wystroju; Całodobowy catering z pożywnymi wyborami; dedykowane przestrzenie konferencyjne; uważny i proaktywny personel; strefy rodzinne dla najmłodszych gości; wielofunkcyjne lobby; i dostępne centra fitness. Novotel, który ma ponad 540 lokalizacji w ponad 65 krajach, jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej, liczącej ponad 5500 obiektów w ponad 110 krajach. Novotel jest także marką uczestniczącą w ALL – Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

- Reklama -spot_img

Zobacz też

Skanska sprzedaje biurowiec Generation Park Z za 98 mln EUR

Skanska sprzedała biurowiec Generation Park Z w Warszawie do Deka Immobilien, jednego z wiodących europejskich funduszy zarządzających inwestycjami w sektorze nieruchomości. Jest to już...