-0.1 C
Warszawa
piątek, 27 grudnia, 2024
Strona głównaRYNEK NIERUCHOMOŚCIiTechArt wynajmuje piętro w Skylinerze i zatrudnia setkę specjalistów

iTechArt wynajmuje piętro w Skylinerze i zatrudnia setkę specjalistów

Nowości w Skylinerze przy Rondzie Daszyńskiego w Warszawie. Jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w USA wg Deloitte i Financial Times wynajęła tam 29. piętro. Do końca 2022 roku w biurze ma się znaleźć niemal setka specjalistów iTechArt.  

Skyliner
Skyliner, fot. materiały prasowe

W 2021 roku urośliśmy o ponad 1 000 pracowników i mamy śmiałe plany na 2022. Nasi klienci ze Stanów Zjednoczonych chcą współpracować z programistami z Polski, a my, kiedy sytuacja się unormuje, nie wyobrażamy sobie pracy w 100% zdalnej, bez osobistego kontaktu i sprawdzenia, jak czują się nasi ludzie. Inżynierowie iTechArt muszą mieć najlepsze biura i na takie stawiamy we wszystkich miastach mówi Vitaly Aksionchyk, Managing Director Poland.

iTechArt na pokładzie

iTechArt jest międzynarodową firmą z biurami m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Wiedniu, Mińsku i Kijowie. Globalnie zatrudnia ponad 3 000 pracowników, z czego już 150 w Polsce. Warszawa, obok Łodzi i Wrocławia, jest jedną z trzech polskich lokalizacji, do których firma weszła w ostatnim roku. W bazie klientów iTechArt znajduje się około 250 organizacji. W tym tak zwane „unicorny”, czyli startupy z Doliny Krzemowej, które posiadają bardzo wysokie finansowanie Venture Capital.

Obecnie firma skupia się na zatrudnianiu doświadczonych deweloperów z kilkuletnim stażem. Zapowiada jednak też rekrutację warszawskich juniorów. – W głodnej talentów branży technologicznej juniorzy paradoksalnie mają pod górkę. Wszyscy chcą zatrudniać deweloperów z doświadczeniem. My natomiast w tej chwili budujemy bazę seniorską również po to, by móc kształcić studentów. W tym roku ruszymy z naszym autorskim programem stażowym Students’ Labs. Skyliner będzie świetnym miejscem również dla tego typu aktywności.

iTechArt nie ma też wątpliwości, że powierzchnie biurowe nadal są i będą firmom potrzebne – W tej chwili wynajęliśmy łącznie prawie 4 000 mkw. biur w trzech miastach i rozglądamy się za kolejnymi. Nie wyobrażamy sobie sytuacji, że nasi specjaliści nie mają możliwości skorzystania z biura albo przychodzą do flex office, gdzie muszą współdzielić pewnie przestrzenie. Dobre miejsce do pracy jest dla nas na tyle istotne, że mamy zespół Hapiness Managerów, którzy dbają o wystrój, wyposażenie chillout roomów, dodatkowe aktywności czy chociażby odpowiednie przekąski i kawę – dodaje Vitaly.

Witamy na pokładzie kolejnego najemcę z branży IT, który docenił walory naszego budynku. Skyliner to nie tylko reprezentatywny niebotyk, który jest doskonałą wizytówką nowoczesnej organizacji, ale przede wszystkim komfortowy i odpowiadający na potrzeby pracownika obiekt najwyższej klasy technologicznej – mówi Jarosław Prawicki, dyrektor ds. komercjalizacji w Grupie Karimpol.

O Skylinerze

Biurowiec Skyliner, w którym iTechArt wynajął blisko 1 500 mkw. powierzchni, to jeden z siedmiu najwyższych budynków w Polsce i najnowsza inwestycja Grupy Karimpol. Oferuje 49 000 mkw. powierzchni do wynajęcia na 42 kondygnacjach. Najniższe poziomy są przeznaczone na usługi, handel i ofertę gastronomiczną. Na 165 m wysokości położony jest dwupoziomowy Skybar z niezwykłymi widokami na panoramę Warszawy. Skyliner posiada najwyższe w Polsce, aż 16-metrowe lobby biurowe. Budynek jest wyposażony w najnowsze technologie, m.in. 21 szybkich wind (o prędkości do 7 m/s) z inteligentnym systemem obsługi bezdotykowej. Także aplikację budynkową SkylinerApp, która m.in. zastępuje tradycyjne karty kontroli dostępu oraz  daje możliwość zdalnej rezerwacji biurek, sal oraz miejsc parkingowych. Pięciopoziomowy parking Skylinera inwestor przewidział dla 428 samochodów. Posiada stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych, a także miejsca parkingowe dla 330 rowerów z pełną infrastrukturą dla miłośników jednośladów.

Skyliner posiada certyfikat BREEAM na poziomie Excellent i jest zasilany w 100 proc. z odnawialnych źródeł energii. Uzyskał certyfikat innogy Polska S.A. z Grupy E.ON potwierdzający zakup  gwarancji pochodzenia energii elektrycznej z instalacji OZE.

W procesie wynajmu najemcę reprezentowała agencja Master Management Group,
a wynajmującego CBRE Poland.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

- Reklama -spot_img

Zobacz też

Skanska sprzedaje biurowiec Generation Park Z za 98 mln EUR

Skanska sprzedała biurowiec Generation Park Z w Warszawie do Deka Immobilien, jednego z wiodących europejskich funduszy zarządzających inwestycjami w sektorze nieruchomości. Jest to już...