Firma doradcza CBRE zmieniła swoją warszawską siedzibę na biurowiec Warsaw UNIT. Znajduje się w samym sercu nowego biznesowego centrum stolicy, przy rondzie Daszyńskiego. CBRE jest jednym z głównych najemców budynku i jednocześnie jego zarządcą. Na tę funkcję firmę wybrał deweloper i właściciel, firma Ghelamco. Biurowiec został oddany do użytku najemców w czerwcu br.
Przeprowadzka do nowego biura, zlokalizowanego w jednym z najbardziej nowoczesnych i prestiżowych biurowców w stolicy, to dla nas ogromna radość. CBRE w Polsce intensywnie się rozwija i zatrudniamy coraz więcej osób. Cieszymy się tym bardziej, że w nowej lokalizacji będziemy jednocześnie najemcą i zarządcą całego budynku. Warsaw UNIT ma 202 m wysokości i 45 pięter, z 57 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej. Jest przy tym bardzo ekologiczny. To dla nas niezwykle ważne, ponieważ świetnie wpisuje się to w podejmowane przez nas zobowiązania i działania, których celem jest redukcja śladu węglowego w branży nieruchomości. – Daniel Bienias, dyrektor zarządzający CBRE w Polsce.
Nowa lokalizacja CBRE
Nowe biuro CBRE będzie mieć docelowo w sumie 4 tys. mkw., zlokalizowanych na trzech kondygnacjach biurowca Warsaw UNIT. Znajduje się na piętrach 30, 31 i 32. Cały proces budowalny i wykończeniowy przebiegł bardzo sprawnie i bez opóźnień. Pomimo faktu, że firma prowadziła go w czasie pandemii Covid-19.
Budynek Warsaw UNIT jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą miasta dzięki skrzyżowaniom wielu linii tramwajowych i autobusowych oraz II linii metra. W pobliżu znajdują się też stacje kolei miejskiej i podmiejskiej. Obszar ronda Daszyńskiego to jedna z głównych lokalizacji biznesowych w Warszawie, która cały czas się rozwija. Oprócz powierzchni biurowej, w wieżowcu na parterze znajdują się miejsca na lokale usługowe i gastronomiczne, dostępne z poziomu ulicy. Do dyspozycji najemców jest także wielopoziomowy garaż na ponad 450 samochodów. A także infrastruktura dla rowerzystów, taka jak parking rowerowy, szatnie i natryski.
Decyzja o zmianie siedziby głównej w Polsce oraz zwiększeniu zajmowanej powierzchni biura zapadła jeszcze przed Covid-19. Jednak już wtedy nasz zespół, który pracował nad projektem oraz strategią środowiska pracy wypracowła model biura, które premiować będzie współpracę, kooperację pomiędzy pracownikami i wymianę myśli i doświadczeń. Późniejsze miesiące i zmiany jakie wymusił na wielu organizacjach Covid-19 pokazały, że mieliśmy rację i trendy, które kreowaliśmy już wtedy dziś stały się powszechną praktyką. – Daniel Bienias, dyrektor zarządzający CBRE w Polsce.