-0.1 C
Warszawa
czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaPOLSKAZielona, przyjazna pracownikom „siódemka” Olivia Business Centre w Gdańsku

Zielona, przyjazna pracownikom „siódemka” Olivia Business Centre w Gdańsku

Wypełnione zielenią tarasy, loggie i galerie na każdym piętrze siódmego, nowo wznoszonego budynku gdańskiego Olivia Business Centre. „Siódemka” w duchu wellbeing i biophilic design.

Olivia 7 (tymczasowa nazwa siódmego budynku wznoszonego właśnie w największym centrum biznesowym Trójmiasta), zaprojektowana została w duchu biophilic design. Olivia Business Centre prezentuje najnowszy projekt przyjaznego pracownikom biurowca, który ma sprzyjać zapewnieniu rezydentom równowagi między momentami intensywnej pracy w ciągu dnia, a niezbędnymi chwilami odpoczynku i relaksu. Biurowiec ma zostać oddany do użytku ma przełomie drugiego i trzeciego kwartału 2018.

Cel inwestora i realizacja

Celem inwestora jest zapewnienie pracownikom „siódemki” funkcjonalnych, nowoczesnych, jasnych przestrzeni. Biura mają gwarantować im optymalne warunki pracy, stąd duży nacisk położono w nich na rozwiązania dedykowane komfortowi pracy. Projektowanie biofiliczne opiera się na założeniu, że każdy do prawidłowego funkcjonowania potrzebuje fizycznego kontaktu z naturą, w „siódemce” zaprojektowano więc otwierane, przestronne okna i uchylne elementy elewacji – co pozwala na stały dostęp do świeżego powietrza i naturalnego światła – oraz nietypowe dla tego typu budynków, ulokowane na każdym piętrze biurowca, wypełnione roślinnością loggie, tarasy i galerie zewnętrzne. Przewidziano również dwa dodatkowe tarasy na dachu „siódemki”. W biurowcu postawiono na naturalne materiały oraz wszechobecną zieleń – ta planowana jest również na elementach fasady. Przy budynku powstanie dodatkowe patio, zielony plac z małą architekturą, kawiarniami i restauracjami.

Komfort dla każdego

Zadbano też o komfort termiczny użytkowników. Zapewni go m.in. nowoczesna trójszybowa fasada budynku, której wykorzystanie znacząco zmniejszy wpływ warunków zewnętrznych na temperaturę w biurach, minimalizując konieczność chłodzenia pomieszczeń w lecie i ogrzewania ich zimą. Przekłada się to nie tylko na wygodę użytkowania, ale i na obniżenie zapotrzebowania na energię, a co za tym idzie, zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych.

Przyjazność środowisku i zastosowane w budynku technologie mają być oceniane w systemie certyfikacji ekologicznej BREEAM; z zamiarem uzyskania najwyższej możliwej oceny, Outstanding.

O budynku:

Planowane oddanie do użytkowania: Q2/ Q3 2018 r. Wysokość: 55 metrów Liczba kondygnacji naziemnych: 15 Liczba kondygnacji podziemnych/ parkingi: 3 Powierzchnia do wynajęcia: 28 tys. m2 Powierzchnia piętra: 1900 m2

Katarzyna Halicka, PR Manager Olivia Business Centre, tel.: 533 309 771, katarzyna.halicka@oliviacentre.com

Biurowiec powstaje bezpośrednio przy al. Grunwaldzkiej, obok Olivia Six. Został już osiągnięty najwyższy punkt konstrukcyjny „siódemki”; ukończony jest tym samym stan surowy. Powstaje właśnie rusztowanie pod montaż elewacji.

O Olivia Buiness Centre

Olivia Business Centre to jeden z najciekawszych wielofunkcyjnych projektów biurowych w Polsce. Olivia, zlokalizowana w geograficznym centrum Trójmiasta, w bliskim sąsiedztwie kampusu uniwersyteckiego, rozwija się dynamicznie od 2010 roku. Swój adres ma tu blisko 200 firm, m.in. Alior Bank, Allianz, Amazon, Bayer, Energa, Noble Bank, PKO BP, PwC, Sii, ThyssenKrupp. Olivia Business Centre zapewnia najemcom optymalne warunki funkcjonowania i rozwoju. Rozumiejąc, że o sukcesie przedsiębiorstwa decydują zróżnicowane czynniki, gwarantuje im – obok najwyższej jakości przestrzeni biurowych – dostęp do obecnych w centrum wyspecjalizowanych firm HR, IT, finansowych, świadczących usługi consultingowe, prawne czy marketingowe. Do dyspozycji najemców pozostają także m.in. 3 centra konferencyjne, centrum medyczne z apteką, studio fitness CityFit, gimnazjum, przedszkole, żłobek, salon urody, notariusz czy punkt ładowania samochodów elektrycznych. Olivia aktywnie wspiera lokalną społeczność, realizuje też liczne projekty służące rozwojowi i integracji pracowników kompleksu. Regularnie odbywają się tu wydarzenia biznesowe, edukacyjne, kulturalne i sportowe. Rocznie jest ich ponad 500.

- Reklama -spot_img

Zobacz też

Skanska sprzedaje biurowiec Generation Park Z za 98 mln EUR

Skanska sprzedała biurowiec Generation Park Z w Warszawie do Deka Immobilien, jednego z wiodących europejskich funduszy zarządzających inwestycjami w sektorze nieruchomości. Jest to już...