16.6 C
Warszawa
piątek, 19 września, 2025
Strona głównaNEWSJW Marriott wraca do Warszawy. Marka luksusu zastąpi Hotel Regent

JW Marriott wraca do Warszawy. Marka luksusu zastąpi Hotel Regent

Po niespodziewanym rozstaniu z wieżowcem Centrum LIM w 2024 roku, Marriott oficjalnie ogłasza swój powrót do warszawskiego krajobrazu hotelowego. Tym razem nie jako klasyczny Warsaw Marriott Hotel, lecz w zdecydowanie bardziej luksusowym wydaniu — jako JW Marriott Warsaw. Nowy obiekt powstanie w miejscu dobrze znanego warszawiakom Hotelu Regent, tuż przy Łazienkach Królewskich.

JW Marriott wraca do Warszawy. Marka luksusu zastąpi Hotel Regent
JW Marriott wraca do Warszawy. Marka luksusu zastąpi Hotel Regent

JW Marriott to najbardziej ekskluzywna marka w portfolio Marriott International, adresowana do najbardziej wymagających gości. Obiekt przy ul. Belwederskiej 23 przejdzie kompleksową modernizację, obejmującą zarówno wnętrza, jak i zaplecze techniczne. Po zakończeniu prac — zaplanowanych na lata 2026–2027 — hotel zaoferuje ponad 200 luksusowych pokoi, przestrzenie konferencyjne, restauracje i strefę wellness na najwyższym światowym poziomie.

Za inwestycję odpowiadają dwa polskie podmioty: Polski Holding Nieruchomości (PHN) oraz Polski Holding Hotelowy (PHH). Umowę o współpracy z Marriott International podpisano 23 lipca 2025 roku.

Marriott. Powrót po burzliwym rozstaniu

To symboliczny powrót. W sierpniu 2024 roku marka zakończyła ponad 30-letnią współpracę z hotelem w wieżowcu Centrum LIM, rezygnując z obecności w samym sercu Warszawy. Decyzja — ogłoszona nagle i bez podania oficjalnych przyczyn — była szeroko komentowana w branży hotelarskiej. Choć wieżowiec nadal działa jako Warsaw Presidential Hotel, brak globalnej marki w jednej z ikon skyline’u Warszawy pozostawił zauważalną lukę.

Teraz Marriott powraca — ale nie do Śródmieścia, lecz na zielony Mokotów, z nową strategią i wyraźnie wyższym pozycjonowaniem.

Luksus z widokiem na Łazienki

Położenie hotelu tuż przy Łazienkach Królewskich to atut, który trudno przecenić. Bliskość ambasad, prestiżowa okolica i dobry dostęp do centrum sprawiają, że lokalizacja może przyciągać zarówno gości biznesowych, jak i indywidualnych szukających spokojnej, luksusowej przestrzeni w stolicy.

Modernizacja dawnego Hotelu Regent wpisuje się w szerszy trend rewitalizacji istniejących obiektów hotelowych — zamiast budowy od zera, inwestorzy coraz częściej wybierają transformacje dobrze ulokowanych, choć nieco przestarzałych budynków.

Co dalej?

Choć wiele wskazuje na to, że hotel nie będzie ostatnią inwestycją tej sieci w stolicy, na razie to właśnie ten projekt ma szansę stać się nową wizytówką Marriotta w Polsce. Warszawa zyska tym samym kolejny obiekt w najwyższym standardzie, który uzupełni ofertę hoteli pięciogwiazdkowych w mieście.

Czy JW Marriott zredefiniuje luksusową gościnność w Warszawie? Przekonamy się po 2027 roku. Na razie wiadomo jedno — marka wraca do gry, i to w wielkim stylu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

- Reklama -spot_img

Zobacz też

Skanska sprzedaje biurowiec Generation Park Z za 98 mln EUR

Skanska sprzedała biurowiec Generation Park Z w Warszawie do Deka Immobilien, jednego z wiodących europejskich funduszy zarządzających inwestycjami w sektorze nieruchomości. Jest to już...